— 1 min read
UX-strategi för kalsongvättar
Read 2406 times
Mikael Sköld från inUse ger en snabbversion av hur man skapar en Effektkarta. Och på det något speciella temat – kalsongvättar.
Ta chansen och anmäl dig till – Effektkartläggning
Mikael Sköld är en av våra allra främsta experter på effektkartläggning. Han är också en väldigt populär kursledare, bland annat i den nya kursen Effektkartläggning XL, där deltagarna under tre dagar går igenom ett träningsläger för att bli bättre på hantverket.
Mikael gav en supersnabb och underhållande version av grunderna i Effektkartläggning som ett blixttal på UX Open i Stockholm i höstas. Han använde ett exempel från South Park, nämligen deras problem med kalsongvättar som norpar bygdens underkläder. Vi filmade honom när han körde talet i repris på inUse kontor i Stockholm. På tolv minuter får du insikt i hur Effektkartläggning funkar och du får dessutom några sköna garv.