The Dustin/LG Customer Experience. Eller, vikten av att ha kontroll över hela upplevelseprocessen
I min yrkesroll arbetar jag med att förbättra användarens upplevelse av system och tjänster. När man jobbar med tjänster pratar …
— 5 min read
Page 2 of 4
I min yrkesroll arbetar jag med att förbättra användarens upplevelse av system och tjänster. När man jobbar med tjänster pratar …
— 5 min read
During the summer, I read the book “Wikinomics” by Don Tapscott and Anthony Williams. The book is perfect reading for …
— 3 min read
Enligt en studie av Accenture är endast 5% av all reklamerad konsumentelektronik i USA faktiskt trasig. Resten återlämnas för att …
— 1 min read
Ännu en gång visar det sig att uttrycket "less is more" stämmer. David Pouge på New York Times har sent …
— 1 min read
Patrick W. Jordan helps multi-national companies design great products that people love. At Business to Buttons, he will let you …
— 2 min read
Efter att många lågpriskedjor under senare år har satsat på att göra om sina webbplatser till e-handelsplatser vänder nu trenden. …
— 1 min read
Rollen som webbredaktör håller på att förändras. Från att jobba som skribent eller redaktör, blir webbredaktörerna förändringsagenter eller strateger. Med …
— 2 min read
Häromdagen fick jag en fråga om varför man behöver ett syfte för t.ex. en webbplats. Varför det inte räcker med …
— 1 min read
I inlägget Cover Flow is Money Flow beskrev jag hur Apple använder interaktionsdesign som ett redskap för att mångdubbla sina …
— 1 min read
Jag fick en del kommentarer på mitt inlägg Offshoring - det bästa som hänt sedan de grafiska gränssnitten, dock inte …
— 1 min read