Tjänstedesignerns förändrade roll: "Mer förändringsarbete"
Tjänstedesigners arbete ha blivit allt mer komplext och tiden är förbi då mycket fokus lades på att enbart ta fram …
— 3 min read
Page 1 of 2
Tjänstedesigners arbete ha blivit allt mer komplext och tiden är förbi då mycket fokus lades på att enbart ta fram …
— 3 min read
Amelie Palmblad är ny stjärna och tjänstedesigner på vårt Göteborgskontor. Hon brinner för att utveckla kundupplevelsen och skulle gärna ta …
— 2 min read
Tjänstedesign – eller Service Design – är en samling metoder som går ut på att ta ett helhetsgrepp om en …
— 3 min read
Vill ni också gå till att börja jobba mer kundcentrerat? Är det svårt att få arbetssättet att ”fastna”? Läs om …
— 3 min read
I vår serie av intervjuer med våra Directors har vi kommit till Annelie Alm Bagå som är ansvarig för ett …
— 2 min read
Hur får man även stadsplanering och arkitektur att bli användarcentrerad? Hur får man in mänskligt beteende på ett bra sätt …
— 1 min read
Den nya kursen Human-Centered AI på inUSe Academy har precis haft sitt första tillfälle. Och det blev så positivt man …
— 1 min read
Alla pratar om AI, men här har du som designer en kurs där du har chansen att lära dig att …
— 1 min read
Nu är kursen ute, vår Director of Service Design, Pontus Wärnestål, har en podcastbaserad kurs ute i skärningen mellan artificiell …
— 1 min read
Vad kan designers lära sig av en 4500-årig teknologi? Läs om hur vår Director Pontus Wärneståls jakt på en handgjord …
— 5 min read